سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menusearch
artin.utabweb.com

مراکز خرید

تقویم
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
جستجو
هدر سایت
راسته معروف تهران

راسته معروف تهران

خیابان انقلاب، مرکز فرهنگی و دانشگاهی تهران است و کلی کتاب‌فروشی را در خودش جای داده. نایاب‌ترین کتاب‌ها را می‌توان در این قسمت از تهران پیدا کرد.

بیشتر بخوانید
یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نطرات خبر 90
تعداد بازدید خبر 90
مرکز خرید بام لند

مرکز خرید بام لند

در دو سه سال اخیر، مراکز خریدی در تهران افتتاح شده که به بزرگی یک شهرند، بام لند یکی از آنهاست. کمی که از مرکز شهر دور شویم و به سمت دریاچه مصنوعی چیتگر برویم، بام لند را می‌بینیم.

بام لند، شبیه مراکز خرید همیشگی نیست و نمونه‌اش را بیشتر در خارج از ایران دیده‌ایم. در یک محوطه باز روبه دریاچه، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های اسم‌ورسم‌داری قرار گرفته‌اند. می‌توانیم هروقت از گشتن در مغازه‌ها خسته شدیم، در کنار دریاچه قدمی بزنیم، به پرنده‌ها غذا بدهیم و دوباره به داخل برگردیم.

بیشتر بخوانید
یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نطرات خبر 87
تعداد بازدید خبر 87
مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش

بعد یا قبل از گشت‌وگذار در میدان تجریش می‌توانیم سری به این مرکز خرید بزنیم. ارگ، مرکز خریدی ۵ طبقه است که بهترین برندهای عطر، لباس و کفش، لوازم آرایشی و جواهرات را می‌توانیم در آن پیدا کنیم. این مرکز خرید کافه هم دارد و دنج‌ترین جایش، پشت‌بامش است. رستوران بام سبز ارگ را در این قسمت پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید
یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نطرات خبر 75
تعداد بازدید خبر 75
مراکز خرید شهر کیش

مراکز خرید شهر کیش

خرید از بازارهای جزیره کیش با توجه به تنوع کالاها همیشه برای مسافران لذت بخش بوده و گردشگران و مسافران با هر قصد و نیتی که به کیش سفر کرده باشند بطور حتم از بازارها دیدن کرده و دست خالی بر نخواهند گشت.

از هرکدام از مراکز خرید کیش چی بخریم؟
۱- کیش مراکز خرید زیادی دارد که شاید در لحظات اول، شما را سردرگم کند و ندانید که هرکدام مناسب خرید چه چیزی است.
در کیش نباید برای خرید عجله کرد. درست است که کیش مراکز خرید زیادی دارد، اما قیمت‌ بیشتر اجناس با بقیه شهرها تفاوت چندانی ندارد و بهتر است اول قیمت‌ ها را در شهر خود ارزیابی کنید و بعد دست به خرید در کیش بزنید. از این گذشته فریب زرق و برق مراکز خرید کیش را نخورید. گاهی ممکن است کالایی را از یک مرکز خرید بخرید و شبیه آن را در مرکز خرید دیگر با قیمتی ارزان ‌تر پیدا کنید. فکر نکنید همه اجناس در کیش اصل هستند، مثل هر جای دیگر به اصل یا قلابی بودن کالا دقت کنید. توجه به گارانتی اجناس می ‌تواند راهنمای شما در این مورد باشد، ضمن اینکه برند های مشهوری چون آرمانی، ورساچی، دیزل و لیوایز نمایندگی در ایران ندارند. در کیش نیز مثل همه جای ایران رسم چانه زنی، پابرجاست و با چانه زدن می ‌توان قیمت را پایین آورد مگر اینکه بخواهید از برند ها خرید کنید که چانه بردار نیستند.

بیشتر بخوانید
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
تعداد نطرات خبر 158
تعداد بازدید خبر 158
مرکز خرید اطلس تبریز

مرکز خرید اطلس تبریز

مرکز تجارت اطلس یکی ازجذّاب ‌ترین، مدرن‌ ترین و با کیفیت ‌ترین پروژه های تجاری کشور است که در بهترین منطقه تبریز واقع شده است. یکی از مزیت ‌های مهم این مرکز، دسترسی آسان به شریان‌ های اصلی و مراکز عمده شهر تبریز است. وجود کاربری ‌های تجاری، رفاهی و خدماتی در کنار هم و تنوع مساحت در هریک از کاربری ‌ها، سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS) با برخورداری از معماری خلاقانه و برجسته، طراحی زیبا و حجم مهندسی جذاب، این مرکز را از امتیازات ویژه برخوردار کرده است.
اين مرکز علاوه بر دارا بودن صنوف مختلف در طبقات و نمايشگاه‌ هاي تخصصي، با ارائه امکانات و تسهيلات تفريحي و رفاهي در خدمت هموطنان است.

بیشتر بخوانید
چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷
تعداد نطرات خبر 57
تعداد بازدید خبر 57
مراکز خرید کرمانشاه

مراکز خرید کرمانشاه

کرمانشاه یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری غرب ایران و شهری خوش آب ‌و ‌‌هوا با جاذبه‌ های طبیعی زیبا و مردمانی غیور و مهمان ‌نواز است. بیشتر مردم ایران کرمانشاه را با شیرینی ‌های محلی بسیار خوشمزه‌ مانند کاک، نان برنجی و نان خرمایی و روغن کرمانشاهی خوش عطر و طعم می ‌شناسند.
مراکز خرید کرمانشاه و بازارهای سنتی آن نیز همیشه مورد استقبال مسافران این شهر است و مسافران برای تهیه سوغات‌ های خوشمزه و صنایع ‌دستی زیبای کرمانشاه، حتما از این بازارها دیدن می ‌کنند.

بیشتر بخوانید
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷
تعداد نطرات خبر 81
تعداد بازدید خبر 81