سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menusearch
artin.utabweb.com

غار کتله خور

تقویم
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
جستجو
هدر سایت

غار کتله خور

(0)
(0)
اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی اشتراک
تاریخ درج خبر چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
تعداد بازدید خبر 102
غار کتله خور

مصرف آجیل و مغز دانه‌ها را می‌توان به نوعی چالش و بحث تشبیه کرد. اضافه کردن آجیل به رژیم غذایی برخی افراد ایدئال است و از طرف پزشکان و متخصصان تغذیه توصیه می‌شود. ولی برای برخی دیگر از افراد این خوراکی‌ها به عنوان بمب کالری شناخته می‌شوند و ممکن است افزایش وزن به همراه داشته باشند. از آنجایی که مغز دانه‌ها و آجیل حاوی میزان زیادی چربی هستند، مصرف بیش از حد آنها می‌تواند موجب افزایش وزن و چاقی شود. ولی اگر مغز دانه‌ها را به مقدار معمول و متوسط مصرف کنید، می‌توانید از خواص آجیل بهره‌مند شوید زیرا مواد مغذی بسیاری دارند.

خواص آجیل

 

در سال‌های اخیر مصرف آجیل به عنوان میان وعده سالم توصیه ‌شده است تا اشتها و هوس خوردن مواد غذایی ناسالم و مضر را کاهش دهد. علاوه بر این مغز دانه‌ها و خشکبار مزایای دیگری نیز دارند که ارزش اضافه کردن آنها به برنامه غذایی را توجیه می‌کند. کدام خواص آجیل باعث سالم بودنشان می‌شود؟ چرا این خوراکی را به عنوان ماده غذایی ارزشمند می‌شناسند؟ به زودی جواب این پرسش‌ها را مطالعه می‌کنید.

 

مغز دانه‌ها مواد غذایی پر کالری هستند و منبع مفیدی از مواد مغذی به شمار می‌روند که می‌توانند سلامت جسم و ذهن را تقویت کنند. برای مصرف آجیل مطمئن شوید که شور و نمکی، بو داده یا پخته شده نباشند. مصرف مغز دانه‌ها به صورت خام است که می‌تواند ارزش غذایی مورد انتظار را وارد بدن شما کند تا از خواص آجیل بهره ببرید.